Casele de patrimoniu prind voce în noul sezon al podcastului Cronicari Digitali

Cel mai popular podcast cultural din România, Cronicari Digitali, propune un nou sezon începând de joi, 27 aprilie. Săptămânal, două interviuri vor deschide o lume fascinantă cu povești care merită descoperite și date mai departe.

445 vizualizări
Citiți în 7 de minute

Cu susținerea Ordinului Arhitecților din România, prin Timbrul de Arhitectură, sezonul 7 al podcastului Cronicari Digitali va pune accent pe poveștile unor oameni remarcabili în măsură să ofere exemple despre cum pot fi ascultate casele în beneficiul comunității și al conservării patrimoniului. Interviurile, reunite în rubrica „Cine ascultă o casă?”, vor aprofunda poveștile caselor de patrimoniu, al modului în care acestea au fost conservate și puse în valoare, cu respect pentru istoria bogată la care au fost martore. A doua secțiune va fi seria deja consacrată, dedicată patrimoniului personal, și va pune în valoare povești de viață ale celebrităților și personalităților culturale din România. Moderatoarea podcastului Cronicari Digitali este jurnalista și scriitoarea Diana Popescu, cunoscută deja ascultătorilor fideli ai podcastului, dar și urmăritorilor de evenimente și acțiuni culturale pe care Diana le relatează cu stil.

„Am gândit podcastul Cronicari Digitali drept o punte între generații și o modalitate prin care să adunăm ce merită păstrat și dat mai departe.

De când am creat acest podcast am ajuns la sute de mii de oameni. Cel mai important, am arătat cum cultura este parte din existența fiecăruia, iar un podcast cultural long format a fost asimilat într-o perioadă în care consumul este dictat de fast bites ca pe Tik Tok. Acest lucru ne-a permis să nu fim grăbiți, să avem invitați cu adevărat speciali și să scoatem la lumină informații și povești valoroase azi, dar și pentru viitor.

Echipa Cronicari Digitali, platforma culturală creată de Asociația Human Made Art și agenția de comunicare Zaga Brand, a oferit o formă prin care patrimoniul cultural a ajuns la noi oameni prin podcast, dar și printr-o serie de evenimente care au deschis granițele unei comunicări adaptate noilor generații, dar și celor care nu sunt familiarizați cu diferite domenii. Dacă anul trecut începeam seria de interviuri Cine ascultă o casă? alături de OAR, reacțiile pozitive ne-au determinat să propunem un nou sezon în care casele și poveștile lor să fie subiecte de interviuri, la fel de interesante ca orice alt invitat al podcastului”, declară Silvia Teodorescu, coordonator Cronicari Digitali și managing partner Zaga Brand.

Silvia Teodorescu, coordonator Cronicari Digitali și managing partner Zaga Brand

Podcastul Cronicari Digitali se ascultă și la radio

Din aceast sezon, podcastul Cronicari Digitali va putea fi ascultat și sub forma unei rubrici săptămânale la Radio România Cultural, în fiecare vineri, în emisiunea „Orașul Vorbește”.

Din podcastul Cronicari Digitali, „Cine ascultă o casă?” ajunge direct în programul radiofonic care dă glas orașelor României, oferind un spațiu suplimentar pentru o dezbatere autentică și un schimb de informații valoros pentru conservarea patrimoniului istoric și cultural. Discuțiile cu arhitecți, specialiști, dar și vedete sau simpli locatari ai unor case de patrimoniu vor oferi, săptămânal, o reală sursă de inspirație pentru cât mai mulți români.

Podcastul Cronicari Digitali va oferi săptămânal un nou episod în premieră, joia, pe platformele de streaming audio și pe cronicaridigitali.ro/podcast, iar vinerea, între orele 9 – 11, va putea fi ascultat în rubrica dedicată de la radio.

Zaga Brand, creatoarea celui mai popular podcast cultural – Cronicari Digitali

Fondată în 2005, agenția de comunicare creativă Zaga Brand și-a propus și a reușit să creeze un mediu de lucru în care imposibilul s-a transformat într-o provocare. Agenția a generat rezultate pentru clienți B2B și B2C prin servicii complete de PR, Creative concepts și BTL.

Misiunea Zaga Brand este de a crea o comunicare reală între comunitate și branduri. Onest, cu rezultate măsurabile, având la bază acțiuni de comunicare, în special cu focus pe storytelling și digital PR.

De la primul reality show în social media din România, la concerte LIVE pe trenuri în mișcare, concursuri naționale de creație, campanii de CSR sau silent disco în autobuze și metrou, Zaga Brand caută permanent să aducă abordări creative. Alături de Asociația Human Made Art, Zaga Brand a creat și platforma culturală Cronicari Digitali care generează numeroase proiecte creative în zona culturală, adresate generației digitale, inclusiv cel mai popular podcast de profil din România.

În acest an, podcastul Cronicari Digitali a ajuns la sezonul 7, toate episoadele de colecție fiind disponibile pe platformele de streaming audio, dar și pe cronicaridigitali.ro/podcast.

Din 2022, sub Cronicari Digitali a fost dezvoltat proiectul Amintiri Gustoase cu misiunea de a explora identitatea gastronomică românească. Acesta are propriul podcast, cu episoade noi în fiecare vineri pe platformele de streaming audio și amintirigustoase.ro.

Comentarii

Your email address will not be published.

Cele mai recente din „Știri și anunțuri”